
ای غصه مرا دار زدی " خسته "نباشیآتش به شب تار زدی " خسته " نباشیای غصه دمت گرم که در لحظه شادیبا رگ رگ من تار زدی " خسته " نباشی...ای غصه عجب زخم زدی بر دل زارمبا شوخی و با خنده زدی " خسته " نباشی...
ادامه مطلب
به کانال ما در تلگرام بپیوندیدmadahe60tiha@https://telegram.me/madahe60tiha...
ادامه مطلب