حیف نون با عینک دودی تو خیابون خواهرشو می بینهxa0یه کشیده میزنه در گوشش!!! میگه : نصف شبی داری کجا میری؟؟؟خواهرش میگه : داداش عینکتو بردارحیف نون عینکشو بر میدارهیکی دیگه میزنه و میگه :xa0از دیشب تا حالا کجا بودی؟؟؟؟...