
ای غصه مرا دار زدی " خسته "نباشیآتش به شب تار زدی " خسته " نباشیای غصه دمت گرم که در لحظه شادیبا رگ رگ من تار زدی " خسته " نباشی...ای غصه عجب زخم زدی بر دل زارمبا شوخی و با خنده زدی " خسته " نباشی...
ادامه مطلب
حیف نون با عینک دودی تو خیابون خواهرشو می بینهxa0یه کشیده میزنه در گوشش!!! میگه : نصف شبی داری کجا میری؟؟؟خواهرش میگه : داداش عینکتو بردارحیف نون عینکشو بر میدارهیکی دیگه میزنه و میگه :xa0از دیشب تا حالا کجا بودی؟؟؟؟...
ادامه مطلب