باغبا نی پیرم که به غیر از گلها ازهمه دلگیرم کوله ام غرق غم است ادم خوب کم است عده ای بی خبرند عده ایی کور و کرند و گروهی پکرند دلم از این همه بد میگیردوچه خوب ادمی میمیرد...... - سلام به همه ی دوستان-این وبلاگ متعلق به خودتونه امیدوارم از مطالب این وب خوشتون بیاد و نهایت استفاده رو بببرین- سخنان و جملات زیبا-حکایات-اطلاعات عمومی...
ما را در سایت سخنان و جملات زیبا-حکایات-اطلاعات عمومی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: يکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت: 13:24